Guíxols des del Carrer – ECP vol fer una política transparent amb els comptes clars. La nostra és una manera d’entendre la política en la què la ciutadania determina, exerceix i supervisa les accions públiques i la gestió dels recursos. En aquest apartat de la web trobareu el balanç anual de les nostres despeses i els nostres ingressos, amb la voluntat de fer públic els costos del nostre funcionament i de les nostres campanyes electorals. Per a qualsevol dubte o qüestió d’interès estem a la vostra disposició.


Publiquem la liquidació econòmica, en aquesta ocasió corresponent a l’any 2024.

INGRESSOS:

-Per grup municipal i regidor:           5.520 €

DESPESES:

-Lloguer del local i manteniment:    3.120 €

-Impressió material                                514 €

-Web i xarxes                                           265 €

-Altres (manteniment cta/cte,

flors, material divers…)                          236 €


Publiquem la liquidació econòmica del grup municipal corresponent a l’any 2023.

INGRESSOS

Per grup municipal i regidor                   4.320 €

Traspàs Cat En Comú per campanya    2.400  €

TOTAL INGRESSOS:   6.720 €

DESPESES:

Lloguer local, manteniment i subministraments:    2.670  €

Campanya eleccions municipals:                                  3.246 €

Altres despeses (web, material, desplaçaments…)       528 €

TOTAL DESPESES: 6.344 €

DIFERÈNCIA EXERCICI 2023:  376 €


Publiquem la liquidació económica del grup municipal, en aquesta ocasió corresponent a l’any 2022:

TOTAL INGRESSOS:   4.320,00 €  (per grup municipal i 1 regidor)

TOTAL DESPESES:      3.774,78 €

DIFERÈNCIA:                  545,22 €

Desglossament per grups de les principals despeses:

-Despeses lloguer local, manteniment i subministraments: 2.880 €

-Despeses per acció municipal (actes, cartells, material…): 670 €

-Despeses manteniment web i presència xarxes socials: 160 €




Publiquem, com hem fet cada any, la liquidació econòmica; en aquest cas corresponent a l’any 2021:

TOTAL INGRESSOS:   4.320,00 €  (per grup municipal i 1 regidor)

TOTAL DESPESES:      3.598,04 €

DIFERÈNCIA:                  721,96 €

Desglossament per grups de despesa:

-Despeses lloguer local, manteniment i subministraments: 2.745 €

-Despeses per acció municipal (actes, cartells, material…): 619 €

-Despeses manteniment web i presència xarxes socials: 154 €

-Despeses financeres (Triodos Bank): 79 €




Continuem amb els comptes clars. Exposem a continuació la liquidació econòmica del grup municipal corresponent a l’any 2020:  

Ingressos de l’Ajuntament  per grup i regidor 4.320,00
Despeses del local (escombraries, comunitat…)     1.880,59
Llum del local        298.26
Aigua del local        171.88
Despeses per acció municipal (actes, cartelleria, material…)         586,00
Web i xarxes socials         140,00
Despeses financeres Triodos           96,00
Sumes 4,320,00            3.172.73
Diferència  1.147,27

La diferència es traspassa a Catalunya En Comú, per col·laborar en l’estructura política de la formació i en les aportacions solidàries que faci a entitats i organitzacions sense ànim de lucre.




Desglossem, a continuació, la liquidació econòmica del grup municipal corresponent a l’any 2019:

INGRESSOS
Per Grup Municipal i regidor   4.320,00
DESPESES
Local seu C/ Sant Ramón     1.800,00
Llum local       306.07
Aigua local       177,24
Desplaçaments a actes       220,00
Cartelleria i publicacions       296,45
Manteniment web          46,27
Manteniment cta/cte          29,00
Traspàs Catalunya En Comú (1)     1.417.97
RESULTAT EXERCICI   4.320,00   4.320,00

(1) Aquests diners es destinen a accions solidàries i a campanyes d’extensió territorial de la formació política.




Com és habitual, i d’acord amb el nostre compromís i amb el que sempre hem fet, detallem a continuació el cost total de la nostra campanya electoral del passat 26M:

-Fotografia i audiovisual       333,10
-Cartelleria                          1 .013,98
-Díptics bustiada                    480,13
-Fotocòpies programa           157,00
-Altres                                       165,21
TOTAL                                   2.149,42

La Llei orgànica del règim electoral (LOREG) marca uns límits d’imports màxims de despesa que es pot tenir a cada municipi durant les eleccions municipals. Aquest límits és el resultat de multiplicar el nombre d’habitants del municipi per 0’11 euros.  En el nostre cas, el límit era de 2.400,64. Per tant, hem complert amb la normativa vigent.

Finalment, i pel que fa als orígens dels fons, la campanya s’ha cobert amb les aportacions del nostre regidor provinents de les indemnitzacions per assistències  (720 euros), amb un traspàs de fons del grup confederal de Catalunya En Comú (1.200 euros) i la resta amb aportacions desinteressades de persones de la candidatura.


A Guíxols des del Carrer continuem amb els comptes clars i, de la mateixa manera que vam fer els anys 2015, 2016 i 2017, ara us desglossem la liquidació econòmica corresponent al 2018:

INGRESSOS
 Per Grup Municipal i regidor   4.320,00
DESPESES
Local seu C/ Sant Ramón   1.800,00
Llum local    264,58
Aigua local    177,24
Material       66,35
Cartelleria    108,90
Domini web     114,00
Traspàs provisió de fons per a la campanya 2019   1.788,58
RESULTAT EXERCICI   4.320,00   4.320,00

Aquesta és la liquidació econòmica corresponent a l’any 2017:

CONCEPTE
INGRESSOS
Per Grup Municipal i Regidor
  4.320,00
DESPESES
Local   1.800,00
Escombraries local    413,74
Llum local    261,70
Aigua local    176.82
Cartelleria, difusió i actes    519,00
Domini web      96,00
RESULTAT EXERCICI   4.320,00   3.387,26

La diferència (1.032,74) es traspassa a Catalunya-En Comú per col·laborar en el finançament de la seva estructura


Liquidació econòmica corresponent a l’exercici 2016. El grup municipal, en concepte de representació institucional, rep de l’Ajuntament una assignació per grup i per tenir un regidor.

TRESORERIA ANY 2016
INGRESSOS
ASSIGNACIÓ PER GRUP MUNICIPAL i REGIDOR    4320,00
DESPESES
CARTELLS i PUBLICITAT    -507,65
JORNADES FORMATIVES    -200,00
MANTENIMENT PÀG. WEB      -97,45
LOCAL SEU C/ SANT RAMON  -1700,00
IBI-ESCOMBR.SEU C/ SANT RAMON    -648,28
COM.PROP. SEU C/ SANT RAMON    -175,92
LLUM SEU C/ SANT RAMON    -105,82
AIGUA SEU C/ SANT RAMON    -116,60
MATERIAL DIVERS    -126,74
RESULTAT FINAL EXERCICI 2016     651,54
REINTEGRAMENT DEL DEUTE     651,54   (*)
TANCAMENT EXERCICI 2016       0,00

 (*) El deute es correspon amb la bestreta que l’any 2015 ens va avançar ICV per finançar les despeses de la campanya municipal i que també trobareu detallada en el nostre web.




Translate »